مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های خراسان شمالی خبرداد؛

برخورد با ۲۸ راننده بین شهری متخلف در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه های خراسان شمالی گفت:امسال ۲۸ راننده متخلف در زمینه‌های مختلف شناسایی و با آنان برخورد قانونی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه های خراسان شمالی گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری ۲۸ راننده متخلف در زمینه‌های مختلف شناسایی و با آنان برخورد قانونی شده است.

شهامت افزود: تخلف رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی می‌شود و بیشترین موضوع تخلف مربوط به کنترل کرونا و بی توجهی به پروتکل‌های ابلاغی حوزه سلامت است.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: توقف ناوگان مسافربری در محدوده شهری به جز پایانه‌های مسافربری تخلف محسوب شده و از این رو با حساسیت ویژه با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

شهامت افزود: در ۴ ماهه نخست سالجاری در کمیسیون ماده ۱۲ هم به ۴۲ فقره تخلف شرکت‌های حمل و نقل مسافری و باری رسیدگی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در مجموع ۴۰ فقره پرونده تخلف در کمیسیون‌های ماده ۱۱ رانندگان ۱۴ ناوگان و ۱۲ شرکت‌ها تشکیل و ۷۸ فقره تخلف در زمینه حمل و نقل مسافری و باری استان رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.