مدیرکل سازمان بازرسی استان یزد گفت: کاهش مشکلات جامعه با تعامل سازنده شهرداری و شورای شهر امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام اکبر طالبی مدیرکل سازمان بازرسی استان یزد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد، گفت: پشت هر پیشرفت و ترقی در کار‌ها حتما مدیری با تدبیر و مشورت حضور دارد، بنابراین باید تشکیل اتاق فکر در شورا‌ها و نهاد‌ها با استفاده از نظرات کارشناسان و همه گروه‌ها و سلایق در اولویت کار‌ها باشد. 

او افزود: شهرداری‌ها از نمونه‌های شفاف جلب اعتماد مردم هستند و باید در راستای رضایتمندی آحاد جامعه گام بردارند. کمیسیون توافقات و تملکات شهرداری از مواردی است که در عملکرد شهرداری و شورای شهر اثرگذار است.

مدیرکل سازمان بازرسی استان تصریح کرد: همه دستگاه ها باید با تعامل و همکاری بین شورای شهر و بازرسی استان سبب کم شدن مشکلات و حرکت در راستای رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

طالبی خدمت در راه خدا را سبب نزدیک شدن به کمال الهی عنوان کرد و ادامه داد: شورای شهر به لحاظ اینکه وظیفه ذاتی نظارت بر شهرداری‌ها را دارد همچون این سازمان به صورت مستقیم ناظر بر فعالیت‌ها بوده و به عنوان چشم بینای مردم از خطا‌ها و بروز مشکلات جلوگیری می‌کند.

او با تأکید بر اینکه هدف سازمان بازرسی مچ گیری نیست، گفت: مدیران کار‌ها را با سرعت بیشتری انجام دهند و در فعالیت‌های خود جسارت و شتاب بیشتر داشته باشند چراکه امکان دارد در کار‌های بزرگ خطا‌های غیرعمد و جزئی هم روی دهد که این خطا‌ها با همکاری ما اصلاح می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه برخورد سازمان بازرسی با مدیرانی است که اصرار بر انجام تخلف دارند، افزود: از مردم متدین و مؤمن یزد تقاضا داریم در صورتی که احساس کردند سوء جریانی در نهادی وجود دارد مستندات خود را به سازمان بازرسی استان اعلام کنند تا سریع و قاطعانه ورود پیدا کرده و اقدام کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.