تفکیک اسناد قطعات طرح ملی مسکن خراسان جنوبی حداکثر تا ۲۰ روز آینده انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی در حالی برگزار شد که مشکل عدم پرداخت تفکیک اسناد قطعات طرح ملی مسکن یکی از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

 مقرر شد ثبت اسناد استان،  مشکل تفکیک نشدن اسناد قطعات طرح ملی مسکن را تا ۲۰ روز آینده انجام دهد.

متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر برای پیگیری انعقاد قرارداد واگذاری زمین به بنیاد مسکن مراجعه نکرده اند و یا پس از انعقاد قراداد پیگیر اخذ پروانه ساختمانی نشده اند ۱۰ روز مهلت داده شد و درصورت عدم مراجعه حذف خواهند شد.

همچنین به متقاضیانی که با توجه به اخذ پروانه عملیات اجرایی را آغاز نکرده اند یک ماه مهلت دارند عملیات را آغاز کنند، در غیر این صورت حذف خواهند شد.

فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن برای خانه دارشدن اقشار آسیب پذیر است گفت: همه مسئولان برای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح تمام تلاش خود را بکار گیرند تا در چند ماه آینده شاهد ساخت و ساز‌هایی چشمگیر در طرح اقدام ملی مسکن باشیم.

او به مشکلات اراضی تعاونی فرهنگیان در اراضی پادگان بیرجند اشاره کرد و افزود: کمبود زیرساخت‌ها در این اراضی موضوعی است که باید مدیران برای رفعش تلاش بیشتری کنند.

در این جلسه اعلام شد از مجموع ۶ هزار و ۴۵۶ واحد طرح اقدام ملی مسکن، ۷۷ واحد فنداسیون و هزار ۹۹۱ واحد اسکلت آن به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار