معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از حمل بیش از ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی از بندر امام خمینی به استان خبر داد.

میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۵ هزار و ۲۸۵ تن نهاده‌های دامی از طریق ۷ هزار و ۶۸۹ سرویس وارد استان شده است.

او افزود: از تاریخ ۱۱ خرداد تا ۱۱ مرداد ماه پهلوگیری کشتی‌ها در بندر امام خمینی (ره) بیشتر شد و طی این مدت تعداد سفر‌ها به ۴ هزار و ۹۳۸ سرویس طی دو ماه رسید و در این مدت ۱۳۰ هزار تن بار به استان منتقل شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ۷۰ درصد بار طی این دو ماه وارد استان شده است، ادامه داد: ورود این محموله‌های دامی به استان آرامش را به دامداران، مرغداران و شرکت‌های دام و طیور بازگردانده است.

او با اشاره به کمبود راننده کامیون برای انتقال نهاده‌های دامی به استان گفت: متاسفانه فاصله هزار و ۵۰۰ کیلومتری استان ما با جنوب کشور و نبود بار برای جا به جایی به نقاط جنوبی رغبتی برای رانندگان ایجاد نمی‌کرد که حمل بار را از نقاط جنوبی به استان ما انجام دهند.

میرشاهی افزود:، اما در نهایت با قراردادن طرح تشویقی هر ۳ سرویس ۲ حلقه لاستیک با یارانه دولتی خوشبختانه رانندگان دیگر استان‌ها از این موضوع استقبال کردند و حمل و نقل نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی به استان بدون مشکل انجام شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.