رئیس هیات ژیمناستیک استان سمنان گفت: این هیات با برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزش مربیگری و داوری به صورت مجازی، مانع از بی‌تحرکی و دوری ورزشکاران، مربیان و داوران از تمرین و ورزش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ملیحه فامیلی‌فرد رئیس هیات ژیمناستیک استان سمنان ابراز داشت: در یک سال و نیم گذشته به دلیل شیوع کرونا فعالیت‌های ورزشی بسیار محدود شد، اما مسابقات ژیمناستیک به مناسبت‌های ماه رمضان و دهه فجر، در سطح کشوری انفرادی و تیمی به صورت مجازی برگزار شد.

او افزود: برگزاری مسابقات تیمی به صورت مجازی بسیار دشوار است، اما مربیان استان به دلیل علاقه‌مندی در برگزای این مسابقات به ورزشکاران کمک کردند و ۲ تیم از شاهرود در کشور مقام آوردند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان سمنان گفت: سال گذشته تیم دختران شاهرود مقام دوم و تیم پسران شاهرود مقام سوم کشوری را کسب کردند و هیات ژیمناستیک استان سمنان نیز از نظر میزان فعالیت رتبه دوم کشور را کسب کرد.

فامیلی‌فرد با اشاره به اینکه هیات ژیمناستیک شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان در دوران کرونا فعالیت خوبی داشتند افزود: گرمسار و سایر شهرستان‌های کوچک استان سمنان حتی در روز‌های عادی نیز به دلیل کمبود تجهیزات و سالن‌های اختصاصی فعالیت زیادی در این ورزش ندارند.

او  افزود: استان سمنان ظرفیت میزبانی مسابقات کشوری را دارد و برای میزبانی برنامه‌ریزی شده است، اما زمان تحقق آن بستگی به شرایط کرونا دارد.

رئیس هیات ژیمناستیک استان سمنان گفت: هیچ ورزشی در استان سمنان، به ویژه در دوران شیوع کرونا و اوضاع نابسامان اقتصادی موفق به جذب حامی مالی آن طور که باید نمی‌شود و این چالشی بزرگ است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.