دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین علیه السلام، همراه با هفتمین یادواره بوی سیب حرم، توسط دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دومین سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین علیه السلام، همراه با هفتمین یادواره بوی سیب حرم توسط معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

سوگواره فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع)، که ویژه دانشگاهیان سراسر کشور طراحی شده، شامل بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی و فرزندان دانشگاهیان است.

براساس فراخوان این سوگواره، دانشگاهیان، اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور و همچنین خانواده آنان امکان شرکت در این رویداد فرهنگی و هنری را خواهند داشت.

سوگواره یاد شده، در بخش هنــــــری شامل آثاری در زمینه‌های هنر‌های تجسمی، نمایشی، آوایی و تصویری، در بخش ادبی شامل آثار در زمینه‌های ادبیات نمایشی و داستانی، شعر و نثر ادبی و در بخش پژوهشی شامل مقالات با محوریت سوگواره است.

فرزندان دانشگاهیان نیز این امکان را خواهند داشت که آثار خود در بخش‌های نقاشی، نوحه‌خوانی و خلاقیت‌های هنری را به این سوگواره ارسال کنند.

آخرین مهلت تعیین شده از سوی دبیرخانه سوگواره اباعبدالله الحسین (ع) ۲۸ مرداد تعیین و از علاقه‌مندان درخواست شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فضای مجازی یا سایت‌های مرتبط با معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز، اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار