مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تمامی مشترکان در رعایت مدیریت مصرف برق، خواستار تداوم این همراهی و مشارکت درتامین برق مطمئن و پایدار در این برهه زمانی مهم و حساس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا خسروی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، افزایش بی سابقه دما و ورود گرمای زودرس، همچنین کاهش بارندگی‌ها و از مدار خارج شدن نیروگاه‌های برقابی، را از دلایل بروز برخی از مشکلات در صنعت برق کشور و استان عنوان کرد.

او افزود: اعمال خاموشی‌های مدیریت اضطراری بار در سطح استان باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شد، که خوشبختانه با همکاری تمامی مشترکان فهیم بخصوص مشترکان کشاورزی و صنعتی و همچنین با تلاش شبانه‌روزی و فداکارانه همکاران خدوم صنعت برق استان در عرصه‌های مختلف، سعی می‌گردد که این خاموشی‌های اضطراری بار در حال حاضر به حداقل ممکن برسد.

خسروی ادامه داد: تامین برق مستمر و پایدار برای تمامی مشترکان مسئولیت خطیری است که بر عهده خدمت گزاران صنعت برق استان گذاشته شده است که جهت تحقق و استمرار این موضوع، نیازمند همدلی و همراهی کلیه مشترکان و رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف در بخش خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و ... هستیم.

او با بیان اینکه افزایش مصرف با افزایش دما رابطه مستقیمی دارد، افزود: با توجه به اینکه امروز ۱۹ مرداد می‌باشد و در اکثر نقاط استان با هوای گرم روبرو هستیم که نیاز به اجرای برنامه‌های پاسخگویی و مدیریت اضطراری بار است و بی تردید هرچه به روز‌های پایانی این ماه نیز نزدیکتر می‌شویم، با کاهش دمای هوا، پیش بینی می‌شود که با ایجاد تعادل بین تولید و مصرف برق، خاموشی‌های مدیریت اضطراری بار نیز برطرف گردد و برقراری برق مطمئن و پایدار جهت مشترکان و تامین رفاه و آسایش آنان با کمترین مشکل روبرو خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ضمن پوزش از بروز خاموشی‌های ناخواسته و مدیریت اضطراری بار و تشکر از همراهی‌های گذشته، تصریح کرد: با اعمال شیوه‌ها و راهکار‌های ساده، اما تاثیرگذار، همانند: تنظیم دمای کولر‌های گازی روی ۲۵ وبالاتر، استفاده از دورکند کولر‌های آبی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی غیر ضرور همچون: اتو، جاروبرقی، لباسشویی و ... درساعات اوج بار بین ۱۲ تا ۱۸ هر روز و استفاده از نور طبیعی روز، می‌توان ضمن رعایت مصرف بهینه انرژی برق، از بروز خاموشی‌های مدیریت اضطراری بار نیز جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار