رییس مرکز بهداشت قروه گفت: ۲۵ هزار و ۹۷۱ نفر در این شهرستان واکسن کرونا تزریق کرده اند که ۲۰ هزار نفر آن‌ها سالمند و گروه‌های هدف ۵۰ سال به بالا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مسعود معتمدی رییس مرکز بهداشت قروه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲۱هزار و ۱۰نفر دوز اول و چهار هزار و ۹۶۱ نفر هم دوز دوم را دریافت کرده و هزار و ۱۰ نفر از فرهنگیان و دیگر مشاغل حساس علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

او افزود: از تعداد افرادی که در این شهرستان علیه کرونا واکسینه شده‌اند، یک‌هزار و ۳۲۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان، ۴۸۴ بیمار خاص و ۲۴ هزار و ۱۶۷ نفر نیز از دیگر گروه‌های هدف هستند.

رییس مرکز بهداشت قروه با بیان اینکه در حال حاضر در سبد واکسن شهرستان واکسن‌های آسترازنکا، سینوفارم و کوبرکت موجود است یادآور شد: روزانه یک‌هزار و ۳۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ واکسن در شهرستان بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می‌شود.

معتمدی افزود: مجموع دوز‌های دریافتی واکسن در شهرستان تاکنون ۳۶ هزار و پنج دوز بوده که ۷۲درصد واکسن تحویلی تزریق شده و ۲۸ درصد باقیمانده هم تا اواسط هفته آینده به مراجعان تزریق می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.