اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است تا بتواند تبلیغات شرکت های مختلف را به بخش Shop بیاورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تک کرانچ؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف جلب نظر کاربران و توسعه این پلتفرم، قصد دارد قابلیت جدیدی را آزمایش کند. این قابلیت نمایش تبلیغات در بخش Shop اینستاگرام است که با همکاری چند برند آمریکایی انجام خواهد گرفت. با استفاده از این قابلیت، تبلیغات شرکت‌های مختلف در قالب یک تصویر یا مجموعه تصاویر و باتوجه به میزان استفاده کاربران از اینستاگرام به آن‌ها نمایش داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


جزئیاتی از قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام گفته است که این قابلیت در مرحله آزمایشی در دسترس همه کابران قرار نمی‌گیرد و فقط چند شرکت آمریکایی این امکان را دارند که در بخش فروشگاه اینستاگرام تبلیغات داشته باشند. این شبکه اجتماعی قصد دارد در ماه‌های آینده بازار فروش محصولات را با کمک پلتفرم خودش توسعه بدهد.

اینستاگرام اولین بخش فروشگاهی خودش را سال گذشته به هدف اینکه به کاربران امکان بدهد برند‌های مورد علاقه خودشان را در این پلتفرم دنبال کنند و بتوانند خرید آنلاین داشته باشند، معرفی کرد. این شرکت گفت که محصولاتی که در بخش تبلیغات نمایش داده می‌شوند در ابتدا مدل حراجی فعالیت خواهند کرد. امکان نمایش تبلیغات اکنون در نسخه‌های موبایل این شبکه اجتماعی پر طرفدار نمایش داده خواهد شد. میزان تبلیغاتی که به کاربر نمایش داده می‌شود، متناسب با میزان استفاده او از اینستاگرام است و این شرکت قصد دارد کنترل دقیقی روی نحوه نمایش تبلیغات داشته باشد تا همه چیز به صورت متعادل پیش برود و آزاردهنده نباشد.

اینستاگرام تبلیغات را در برگه Shop آزمایش می کند

در حال حاضر اینستاگرام این ویژگی را به صورت آزمایشی آغاز کرده و اکثر برند‌هایی که در این ویژگی اضافه شدند از محبوب‌ترین برند‌هایی هستند که کاربران اینستاگرام به آن‌ها علاقه دارند و بیشتر در زمینه زیبایی، دکوراسیون داخلی، محصولات مربوط به حیوانات، سفر و دیگر موارد است. این شرکت هنوز زمان دقیقی برای انتشار بیشتر تبلیغات برند‌های دیگر اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود طی چندماه آینده قالب جدیدی برای تبلیغ کنندگان در سایر بازار‌های غیر آمریکایی فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار