شش مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، به مردم و حمایت از کادر بهداشت و درمان از سوی سپاه و بسیجیان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شش مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با همت بسیجیان و سپاه نواحی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و حمایت از کادر بهداشت و درمان راه‌اندازی شد.

او افزود: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارسال کمک‌های مؤمنانه برای حمایت از اقشار نیازمند و خانواده‌های آسیب دیده از آن همچنان در سطح استان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری اضافه کرد: بهتر است در این ایام نذورات مردم به سمت حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا سوق داده شود.

او اظهار داشت: با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا نیرو‌های بسیج، سپاه و گروه‌های جهادی بسیج بیش از پیش باید در میدان حاضر باشند و فرماندهان نواحی بسیج نیز با همدلی و همراهی با مسئولان و شورای تأمین شهرستان برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و واکسیناسیون مردم بکوشند.

سردار اکبری تصریح کرد: هرجایی که نیاز به حضور بسیج و سپاه باشد، آمادگی لازم برای همکاری وجود دارد و با توجه به اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها ظرفیتی برای پذیرش بیمار جدید ندارند لازم است آحاد مردم فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

او ادامه داد: با توجه به استقبال مردم از واکسینه شدن به خصوص واکسن ایرانی مسئولان بهداشت و درمان باید برای شهرستان‌هایی که نیازمند واکسن هستند تمهیدات لازم را بیندیشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار