مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: به مناسبت ماه محرم بسته‌های مطالعاتی ویژه این ماه به صورت آنلاین در استان قزوین ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدبیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: در ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار داریم که اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین آشنایی هرچه بیشتر افراد با ماه محرم و رویداد‌های تأسف بار تاریخ برای همه مذاهب اسلامی در این ماه، چهار عنوان از بهترین‌های حوزه نشر را تهیه و ارائه کرده است.

محمدبیگی افزود: بر این اساس علاقمندان می‌توانند بسته‌های مطالعاتی (امامت و شهادت) را با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های عمومی استان و یا به صورت غیرحضوری از طریق پورتال اداره کل کتابخانه‌ها دریافت کنند.

او عنوان کرد: علاقمندان برای دریافت این بسته مطالعاتی ویژه ماه محرم می‌توانند به آدرس qazvinpl.ir مراجعه کنند.

محمدبیگی یادآور شد: از مهمترین اهداف ما در تهیه بسته‌های مطالعاتی ترویج امر مطالعه و معرفی آثار برگزیده در حوزه‌های مختلف است که با توجه به این رویکرد، ارائه این بسته‌های مطالعاتی در مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: با توجه به گستردگی فضای مجازی و نفوذ آن، ترویج و ارائه منابع مطالعاتی از مهمترین و بهترین راهکار‌ها برای ترویج فرهنگ مطالعه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.