از صبح امروز تصویری منتسب به بیمارستانی در جاسک منتشر شده که ادعا می‌شود به دلیل نبود شرایط، بیماران در راهرو‌ها کف زمین خوابیدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از صبح امروز تصویری با عنوان «تداوم وضعیت فوق‌بحرانی کرونا و نبود تخت خالی در مراکز درمانی جاسک منجر به بستری شدن شهروندان در راهروی بیمارستان‌ها شده است.» منتشر شد که سروصدای زیادی در فضای مجازی کرده است. حتی عده‌ای دیگر این تصویر را به مناطق دیگری مانند کازرون منتسب کردند.

ماجرای عکس جنجالی از بیمارستان جاسک!

ماجرای عکس جنجالی از بیمارستان جاسک!

هرچند که وضعیت کرونایی در بسیاری از شهر‌های کشورمان وخیم است و باید در تسریع واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها اهتمام حداکثری داشت، اما این تصویر مربوط به مسمویت غذایی ناشی از مصرف سوسیس فاسد در شرکت نفتی گاما در کوه مبارکه و افرادی است که هر کدام یک نوبت سرم ضدمسمومیت در محل شرکت خودشان دریافت کرده و بهبود یافتند و ربطی به بیمارستان جاسک و کرونا ندارد.

صفحه اینستاگرام «روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان» نیز انتساب این عکس به بیماران کرونایی را تکذیب کرد.

ماجرای عکس جنجالی از بیمارستان جاسک!

همچنین از صبح امروز شایعه دیگری با عنوان کمبود تابوت و برانکارد در فضای مجازی منتشر شده بود که آن را تکذیب و عنوان کرد: همه دستگاه‌های مرتبط در سطح مشهد با تمام توان در خصوص مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا فعال هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
اوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
پس اینجا کجاست اگه راست میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
با عرض خسته نباشید به پرستاران عزیز و دکتر ها ، ملت یکم مراقبت تون زیاد کنید خواهش می کنم لطفا