تیراندازی در بوستون آمریکا یک کشته و پنج زخمی به جا گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان تیراندازی صبح روز دوشنبه در بوستون آمریکا یک زن کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

پلیس بوستون حوالی ساعت ۱۲:۳۰ بامداد به خیابان ایرما فراخوانده شد و متوجه شد که یک زن به ضرب گلوله کشته شده است. به گفته پلیس، در جریان این تیراندازی، پنج نفر دیگر نیز زخمی شده اند که سه تن از آن‌ها خود را به بیمارستان‌های محلی رسانده اند.

به گفته یکی از شاهدان، گمان می‌رفت که این حادثه یک آتش بازی باشد، اما اندکی بعد صدای تیراندازی شنیده شد. او اضافه کرد: "مجبور شدم با پلیس تماس بگیرم، زیرا صدای تیراندازی را که شنیدم گفتم این دیگر آتش بازی نیست".

شاهد دیگری به رسانه ها گفت: "هیچ مواد محترقه‌ای در کار نبود، گلوله بود که در آسمان پرواز می‌کرد، این دیوانه کننده است."

در پی این حادثه، کارآگاهان جنایی به منطقه فراخوانده شدند و تحقیقات ادامه دارد. تاکنون هیچ بازداشتی صورت نگرفته و اسامی قربانیان نیز فاش نشده است.

آندریا کمپبل یکی از نامزد‌های شهرداری بوستون می‌گوید: "این اتفاقات تراژدی و ویرانگر است. "

یکشنبه شب نیز یک میهمانی در این منطقه برگزار شد که صدای شلیک گلوله در آن مهمانی همه را شوکه کرد. به اظهار ساکنان محلی، تقریباً هر یکشنبه، مهمانی‌های بزرگی در خانه‌های دیگر برگزار می‌شود. 

چندی پیش نیز تیراندازی‌های متعددی در مناطق دیگر آمریکا رخ داده بود و مجموعا حدود ۲۰ نفر از ساکنین آن مناطق کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار