مقدمات برگزاری آموزش‌های حضوری در مدارس در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا شفیع‌زاده‌سماکوش مدیر آموزش و پرورش بابلسر در نشست با خبرنگاران گفت: این اداره در انتقال آموزش از فضای حقیقی به فضای مجازی با وجود تمام کاستی‌ها در کمتر از ۶ ماه به نقطه نسبتا مطلوبی دست پیدا کرد.

او افزود: دامنه فعالیت آموزش و پرورش شهرستان برای زیر پوشش قرار دادن همه دانش‌آموزان و استفاده از شبکه شاد و آموزش مجازی تقریبا صد در صد بود.

شفیع زاده با بیان اینکه آموزش مجازی هرگز نمی‌تواند جایگزین آموزش حقیقی شود و جای مدرسه و معلم را بگیرد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی اگرچه سیستم آموزشی ناگزیر به استفاده از فضای مجازی شد، اما هیچ دانش‌آموزی در بابلسر از تحصیل عقب نماند.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر افزود: میزان سواد آموزشی دانش‌آموزان در ایام کرونا بسیار کاهش یافته است و ضعف‌هایی در تربیت و کیفیت آموزشی مشاهده شده است.

او گفت: امسال همه در تلاش هستند تا آموزش به صورت حضوری و در مدارس باشد و مقدمات آن در حال انجام است.

مجتبی باباجان‌زاده کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش بابلسر نیز دراین نشست با بیان اینکه مرحله اول واکسیناسیون  فرهنگیان بابلسر در روز عید غدیر آغاز شد، گفت: از مجموعه ۱۹۰۰ فرهنگی بابلسر ۹۳ درصد آن‌ها در برابر کرونا واکسینه شده اند و مابقی نیز بزودی واکسن را دریافت می‌کنند.


باباجان زاده گفت: طرح حیاط پویا برای افزایش سلامت جسمی دانش آموزان با ۱۸۰ میلیون تومان پارسال در ۲ مدرسه اجرا شد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح وسایل ورزشی مناسب دانش آموزان خریداری شده است ابراز امیدواری کرد طرح حیاط پویا امسال هم در مدارس بابلسر اجرایی شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار