پیشکسوت فوتبال خوزستان در ارتباط با قهرمانی تیم فولاد در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

لفته حمیدی، پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: فولادی‌ها در سال‌های گذشته و قبل از آمدن جواد نکونام و سعید آذری شرایط خوبی نداشتند و در جدول لیگ برتر نیز جایگاه خوبی را کسب نمی‌کردند و مردم خوزستان بسیار از این وضعیت ناراحت بودند. خدا را شکر با آمدن این ۲ بزرگوار تیم ما شکل جدیدی به خود گرفت و شرایط بهتر شد.

او ادامه داد: نکونام بازیکن بزرگی بود و مربی بزرگی هم خواهد شد چرا که اهداف بزرگی دارد و مربیگری در اروپا را به عنوان هدف خود قرار داده است. نکونام شرایط بسیار حرفه‌ای را در تیم ایجاد کرده است و بازیکنان را نسبت به اجرای اصول حرفه‌ای وادار کرده و برخورد حرفه‌ای را در فولاد به وجود آورده است. البته تیم نکونام نقاط ضعفی هم داشته، اما خوشبختانه در این ۲ سال نتایج خوبی کسب شده است. البته پنجره فولاد هم در این مدت بسته بود که باعث بعضی از این نتایج بد هم همین عامل بوده است.

حمیدی افزود: در شرایط فعلی در خط دفاعی و میانی کمی در تیم مشکلاتی وجود دارد، اما تیم قدرتمندی هستیم و توانستیم برای اولین بار در تاریخ فولاد قهرمان جام حذفی شویم که این به دلیل وجود مدیری مانند سعید آذری است.

پیشکسوت فولاد خوزستان ادامه داد: ما اکنون شرایط خوبی داریم و وجود نکونام و آذری در تیم فولاد خوزستان اتفاق خوبی است چرا که می‌دانم دل سعید آذری و جواد نکونام با مردم خوزستان است و آن‌ها نیز علاقه دارند که در خوزستان بمانند. خدا را شکر می‌کنم که این قهرمانی برای ما به دست آمد تا مردم خوزستان خوشحال شوند، چرا که خوشحالی لیاقت این مردم عزیز و مظلوم بوده و فوتبال دل خوشی این مردم است.

حمیدی درباره مسابقه فولاد مقابل استقلال گفت: در بازی مقابل استقلال شاگردان نکونام با برنامه بازی کردند و حتی می‌توانستند بازی را در همان نود دقیقه پیروز شوند، اما نشد و در پنالتی بازی را بردند. البته باز هم می‌گویم اگر پنجره فولاد بسته نبود تیم نکونام می‌توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

او ادامه داد: در شرایط فعلی گزینه بهتری نسبت به جواد نکونام وجود ندارد و او برای تیم ما بهترین است و وضعیت خوبی در باشگاه وجود دارد و به امید خدا با باز شدن پنجره فولاد نتایج در لیگ برتر هم بهتر می‌شود. نکونام کار بسیار بزرگی کرده است و با وجود بعضی از حاشیه‌ها توانست ۲ سال پشت سر هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. روی نکونام و آذری متاسفانه فشار زیادی وجود داشت، اما آن‌ها توانستند نتیجه خوبی را کسب کنند.

حمیدی درباره انتقاد‌هایی که نسبت به تیم فولاد مطرح می‌شود گفت: با این قهرمانی اکنون دیگر کسی نمی‌تواند به تیم نکونام انتقاد کند چرا که در این ۲ سال علاوه بر کسب سهمیه جام هم گرفته و نتیجه خوبی کسب کرده است.

او ادامه داد: از پیشکسوتان فوتبال خوزستان درخواست دارم حاشیه درست نکنند و انتقاد‌های اشتباه را مطرح نکنند. من امیدوارم با کمک پیشکسوتان و همچنین مدیریت سعید آذری که دلسوز تیم فولاد است بتوانیم مشکلات را بر طرف کنیم و افتخارات بهتری کسب کنیم.

حمیدی در انتها گفت: کار فولاد حالا سخت‌تر از گذشته شده است چرا که اکنون فولاد قهرمان شده و همه مقابل آن‌ها با قدرت بیشتری ظاهر می‌شوند و حالا باید با مدیریت خوب تیمی بهتر برای سال بعد آماده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار