تاخیر در راه اندازی شبکه مورد انتظار Dish ۵G

راه اندازی شبکه مورد انتظار Dish ۵G گویا به تاخیر افتاده و در آوریل انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین ارائه دهنده بزرگ خدمات بی سیم ایالات متحده (DISH)، با برنامه‌های بلند پروازانه خود می‌خواهد وضع موجود در این صنعت را به چالش بکشد، اما کسی نباید انتظار داشته باشد که امسال بتواند از شبکه فوق العاده پیشرفته Dish ۵G استفاده کند.

با توجه به پرونده جدید فرم ۱۰-Q که توسط ناظران بازار در Fierce Wireless مشاهده شد، Dish پیش بینی می‌کند که "راه اندازی اولیه سرویس بتا مصرف کننده" ۵G در سه ماهه پایانی ۲۰۲۱ اتفاق بیفتد.

این اتفاق کمتر از چند ماه دیگر رخ می‌دهد که زمان زیادی نیست، اما تاریخ اعلامی که سه ماهه سوم امسال بود و بسیار هم روی آن مانور داده شده بود را تا آوریل (فروردین – اردیبهشت ۱۴۰۱) به تاخیر می‌اندازد.

۲۰۲۲ زمان آغاز جدی عملیات

البته شهر‌هایی مانند اورلاندو، فلوریدا و واشنگتن دی سی آزمایش بتا را زودتر آغاز می‌کنند، اما کاملاً مشخص نیست که آیا این برنامه "بتا" عمومی است یا خیر. چیزی که کاملاً واضح به نظر می‌رسد این است که ما باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانیم تا ببینیم چقدر تهدید Dish برای شرکت‌هایی مانند Verizon، T-Mobile و AT&T در چشم انداز ۵G جدی است.

تاخیر در راه اندازی شبکه مورد انتظار Dish ۵G

بدیهی است که می‌توان انتظار داشت Dish مشتریان اصلی Boost Mobile را برای مهاجرت به این شبکه G۵ در سال ۲۰۲۲ هدف قرار دهد. بوست که تحت قرارداد ادغام ماموت اسپرینت از شرکت T-Mobile خریداری شده است، تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ کمی کمتر از ۹ میلیون مشترک دارد.

این تعداد ۲۰۱ هزار مشترک خالص نسبت به سه ماهه اول کاهش یافته است، ضرری که DISH به "تغییرات عملیاتی ، فشار‌های رقابتی، بهینه سازی‌های مداوم برای مشاغل موجود و کمبود دستگاه‌های بی سیم" نسبت می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار