کریمیان با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی یکی از قدیمی‌ترین صنوف در کشور است گفت:این صنف با توجه به رسالتی که دارد، همواره مورد اعتماد مردم و جامعه بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،جلسه هیات مدیره جدید هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای سابق و جدید و دست‌اندرکاران هیات‌های اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی در سالن اجتماعات ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان و خیرمقدم به حاضران؛ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت مدیره سابق سازمان نظام پزشکی استان ایلام گفت: این عزیزان در مدت چهار سال گذشته انصافاً بالاترین میزان همکاری و همراهی را با دانشگاه در تمام عرصه‌ها داشته‌اند که قابل تقدیر است.

او همچنین ضمن تبریک به منتخبان جدید هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی و آرزوی موفقیت و سربلندی آنان در این عرصه، از تلاش‌ها و زحمات هیئت‌های اجرایی و نظارت و سایر دست‌اندرکاران انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره این سازمان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه نیز عبادالله فلاحی رئیس سابق سازمان نظام پزشکی استان ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران؛ از زحمات ۴ ساله اعضای سابق هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تقدیر و تشکر کرد و ضمن تبریک به منتخبان هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره این سازمان، از خداوند متعال برای آنان در تحقق برنامه‌ها و خدمت به جامعه پزشکی موفقیت و سربلندی مسئلت نمود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.