همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حسینی، فراخوان مسابقه عکاسی «محرم، کرونا، مدافعان سلامت» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسیب رحیمی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حسینی، مسابقه عکاسی «محرم، کرونا، مدافعان سلامت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از این فراخوان، ثبت آیین‌های عزاداری محرم متفاوت با سال‌های گذشته با توجه به شیوع کرونا و شرکت در این مسابقه برای عموم مردم و مستندسازان عرصه عکس آزاد و رایگان است.


بیشتر بخوانید


رحیمی اضافه کرد: موضوعات این مسابقه شامل «نگاه هنری و خلاقانه به آیین‌های عاشورایی در شرایط کرونایی»، «نقش آفرینی آحاد جامعه، بویژه چهره‌های برجسته فرهنگی اجتماعی در مراسم و عزاداری‌های محرم» و «رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تلاش‌های مدافعان سلامت در ایام محرم» است.

او اظهار داشت: هر شرکت‌کننده می‌تواند تا چهار «تک عکس» در این رقابت ارسال کند، عکس‌ها باید به صورت افقی و بدون قاب و حاشیه باشند، هر اثر بایستی همراه با یک توضیح یک پاراگرافی و ذکر مکان باشد، شرکت کنندگان می‌توانند هم با موبایل و هم با دوربین عکاسی کنند و عکس‌های ارسالی باید امسال گرفته شود.

رحیمی تصریح کرد: علاقمندان تا تاریخ شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به صورت فایل jpg، در قالب CD به صورت حضوری و یا به صورت فایل در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۳۴۴۸۵۳۱۸ دبیرخانه مسابقه تحویل ارسال نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار