رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت:قانون بدرقه متهم که توسط قوه قضاییه صادر شده در حال بررسی است.

به گزارش  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه نمایشگاه طرح رعد ۴۷، در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه قانون منع بدرقه متهم توسط قوه قضاییه ابلاغ شده و اجرای این قانون برای نیروی انتظامی الزامی است، اما با این وجود شاهد بدرقه متهمان توسط سربازان کلانتری‌ها به مراجع قضایی هستیم، با بیان اظهار نظر عجیبی گفت:این موضوع در حال بررسی است.انتقال متهمان به مراجع قضایی کار وسیعی هست که در حال انجام است، بر مبنای جرم تجهیزات به روز را در اختیار داریم.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: بار‌ها دیدیم کوچکترین تخلف پلیس در فضای مجازی به صورت گسترده دست به دست می‌چرخد، درست است که این تخلف نباید رخ بدهد، اما انتظار ما از اصحاب رسانه این است که رشادت‌های پلیس را پوشش دهند.

وی افزود: به زودی عاملان شهادت شهید طاهری دستگیر خواهند شد.

سرهنگ موقوفه‌ای درباره طرح رعد 47 گفت: در این طرح ۱۸۱ حکم قضایی اجرا و ۵۴۸ نفر متهم دستگیر شدند.

وی افزود: ۳۴ باند متلاشی و ۲ هزار ۷۶۸ مورد اموال کشف و ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: ۲۳ مورد محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند و ۱۳ میلیارد تومان ارزش اموال کشف شده است.

وی با بیان اینکه در بحث برخورد با خرده فروشان موادمخدر ۱۶۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد، گفت: در این طرح ۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در بحث مبارزه به قاچاق کالا ۱۵ قاچاقچی دستگیر و ۶ هزار و ۶۰۴ قلم کالای قاچاق کشف شد که ارزش مالی این اموال ۲ میلیارد ۷۹۶ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.