رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری گفت: چهار ورزشکار استان به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسدالله عزیزیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چهار ورزشکار این استان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان با نظر کمیته فنی انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون در مرحله اول اردوی آماده‌سازی و رکوردگیری تیم ملی شرکت می‌کنند.

او افزود: امیر سلیمی شهرکی، صادق صالحی و حسین طالبی به ترتیب ورزشکاران وزن منفی۵۹، منفی۸۳ و منفی۹۳کیلوگرم هستند که در شهریورماه امسال در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاورلیفتینگ حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


عزیزیان اضافه کرد: حامد مرتضوی از دیگر ورزشکاران پاورلیفتینگ استان نیز به این مرحله از اردوی‌های تیم ملی دعوت شده است.

او اظهار داشت: این اردو با حضور ۲۱ ورزشکار در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تشکیل می‌شود که مرتضوی به عنوان تنها ورزشکار جوان دعوت شده به اردو تلاش خواهد کرد در پایان این مرحله در جمع اعضای ثابت تیم ملی قرار گیرد.

عزیزیان تصریح کرد: ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ، خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی که مهرماه امسال در کشور سوئد برگزار می‌شود، آماده می‌کنند که بنا به اعلام کمیته فنی انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امکان حذف چند نفر از ورزشکاران دعوت شده در پایان این مرحله از اردو وجود دارد.

او گفت: رقابت‌های پرس سینه بدون لوازم قهرمانی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری در روز‌های ۲۹ شهریورماه تا یکم مهرماه ۱۴۰۰ در چهار رده سنی برگزار می‌شود.

عزیزیان بیان کرد: در مسابقات پاورلیفتینگ کاپ جهانی لیتوانی که اواخر تیرماه امسال در لیتوانی برگزار شد، حسین طالبی ورزشکار چهارمحال و بختیاری در دسته منفی ۹۳ کیلوگرم توانست به دو طلای اسکوات و پرس سینه و یک نقره ددلیفت دست یابد و در مجموع قهرمان شود.

او ادامه داد: این ورزشکار از امید‌های ایران برای کسب نشان در مسابقات جهانی در سوئد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار