بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، پرسپولیس ایران به رتبه دوم آسیا صعود کرده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۹ مرداد) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

پرسپولیس در رده بندی تیم‌های آسیایی نیز با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه دوم قرار دارد. سرخپوشان ایران در رده بندی جهانی با ۱۶۳۱ امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه ۸۳ و بالاتر از تیم‌های مطرح سمپدوریای ایتالیا و نیوکاسل انگلیس قرار گرفتند.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۴۱ امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. استقلالی‌ها در قاره آسیا نیز با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین به رتبه نهم تنزل پیدا کرده اند. آبی پوشان ایران بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رده ۲۰۳ جهان باقی مانده اند.

سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در رتبه ۱۴ قاره کهن قرار گرفتند و با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، به رتبه ۲۴۴ جهان رسیده اند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه تیم اول تغییری نکرده و کاوازاکی ژاپن با ۱۷۰۰ امتیاز صدرنشین است. پس از پرسپولیس، تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۶۳۰ امتیاز به رتبه سوم صعود کرده است و تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۶ امتیاز با ۲ پله سقوط در رتبه چهارم جای دارد.

اولسان هیوندای نیز با ۱۶۰۴ امتیاز با یک پله صعود در رتبه پنجم جای گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۱۰ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۵۲ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۸۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. اینترمیلان با ۱۹۴۴ امتیاز همچنان رتبه سوم را در اختیار دارد. رئال مادرید با ۱۹۳۷ امتیاز در رتبه چهارم و چلسی با ۱۹۲۵ امتیاز در رتبه پنجم جهان ایستاده اند.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اینترمیلان

رئال مادرید

چلسی

لیورپول

بارسلونا

پاری سن ژرمن

اتلتیکو مادرید

آژاکس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لنگی متوهم. بی نصیب از آسیا
۱۶:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
دعوت afc از یحیی برای کنفرانس.
البته یحیی به عنوان استاد جهت تدریس دوره های زیر دعوت شده:
۱- روش های پیشرفته برکنارکردن رییس هییت مدیره و مدیر عامل برای سرمربیان
۲- روشهای هوچی گری پیشرفته برای سرمربیان و سرپرستان و مدیران اجرایی
۳- شگردهای ساختن مافیا در فوتبال (بصورت ورک شاپ یک روزه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
پس معلومه شخص اشتباهی رو فرستادن :( باید فرناز و ژنراتور میفرستادن الان ابروی فوتبال ایرانو میبره یحیی چون تو این موضوع ها اصلا سررشته نداره:)))))))))))))) کیسه ها از شما ممنونیم بابت تفریحات سالمی که با نظرات پر از طنزتون به ما میدید :))))...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
به گزارش روابط حمومی باشگاه الپیزوری، تعدادی لنگ تمیز جهت پاک کردن گند ناشی از جام در جام برای afc ارسال شد.
رییس afc به همین منظور از تمام مردمان آسیا عذرخواهی نمود و یک جام کشکی برای همیشه معدوم شد.
روابط حمومی الپیزوری البته اگر ادمین سانسور نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
نادی الوچرخه الشیشتایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
وات !! اون ایمیلهای کثیف وطن فروشانتون به النصرم با همین زبون میفرستادید !! پس بگو چرا هی بیراهه میرفتن نگو چون شخمی تخیلی بوده ایمیلاتون :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
چرا به من میگن لنگی؟
۰۱:۱۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
یه خبر جدید....‌





Afc اقدام به تاسیس اسنپ داره برای پایان دادن به حسرت لنگیا. خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
اگه با اسنپ جام میدادن الان کیسه ده سال تو حسرت جلم نمیسوخت :)))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
شما چقدر غلط املایی داری؟ جام یا جلم؟ یک کم مطالعه کن
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۰۱:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا. حتی تو چارجانبه ها حتی با وکیل وزرا. جام در جام کشکی بود afc جمعش کرد. لنگی چشمات را بازکن پاس هم قهرمان آسیا شده تو چی بدبخت دلت خوش کردی به آمارو ارقام و شلات و پلات و یکسری اسم من دراوردی. واقعیت استقلال پرافتخارترین تیم ایرانه و بعدش پاس. تو کجایی تو بغل پاپا و آذر. خخخخخخ. راستی برگزاری را با «ز» می نویسند. التماس مطالعه التماس تفکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کیسه: رفتن به پلی اف اسیا تخصص ماست بهش هم افتخار میکنیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
654654213سسسسسسزح
۰۸:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
ای باریکلا ، تیم الدوچرخه دارای فوق تخصص در پلی آف آسیا . . . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه. دقیقا تعداد قهرمانی ها در آسیا را گزارش کنید تا معلوم شه از کجا میسوزین. قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا. حتی تو چارجانبه ها حتی با وکیل وزرا. جام در جام کشکی بود afc جمعش کرد. راستی یادم رفت؛ تسلیت میگم بهتون یه شبه هم پاپا رفت و هم آذر. دوجانبه یتیم شدید.
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۵:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
داداش داشتم داشتم حساب نیس الان رو بچسب کی به فکر 30یا50سال پیش هست باهمین توهماتون هست که 10ساله تو لیگ برتر جام که چه عرض کنم حتی دسته هونگ هم بهتون ندادن!!! AFCچه عرض کنم فیفا هم قبول ندارید این امار اوناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
جلل خالق !! طرف میگه قهرمانی اسیا حسرت پرسپولیسیا !! و در کمال تعجب خودش میگه جام در جام اسیا کشکی بود و جمعش کردن !! انگار چهار جانبه امجدیه جزز جامهای مهم اسیا بوده و هنوزم داره بازیاش انجام میشه :))))))))))))))))))))))))) میدونم پاپا مسعودتون نیست جیبتون تهش درامده میدونم با امسال که میاد میشه ده سال که رنگ جام ندیدیید میدونم با کمک فدراسیون تمام کیسه هم نتونستید حتی جام پلاستیکی هم ببرید میدونم دلتون به چهارجانبه امجدیه خوشه که کاج کبیر برد و نه کاجی هست الان و نه چهار جانبه ی و مهمتر از همه پماد سوختگی گرون شده و دیگه هزینه سوختگیتون زده بالا و... اینارو میدونیم ولی اصلا برامون مهم نیست :)))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۰۱:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
داشتم داشتم حساب نیست قبول. ولی باز هم به استقلالیا که حداقل داشتند. لنگیا چی شما هم داشتید؟؟؟؟؟ کی قهرمان آسیا شدید. حتی عرضه نداشتید تو امجدیه هم اول بشید. قدیمیا می گفتند نون پنیر گوجه میخواد قهرمانی عرضه میخواد. اینم چندتا پرانتز تقدیم با عشق به بی نصیبان آسیا :)))))))((((((((
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
متخصص پلی آف آسیا خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
زنده باد ارتش سرخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
زنده باد ارتش سرخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اخی حتی فدراسیون تمام کیسه و پولهای بی سر و ته پاپا مسعودم نتونست کیسرو تکون بده بابا اینا تو لیگ برتر اضافه هستن بفرستینشون همون لیگ سه بلکم یه جام اسنپی ببرن وگرنه اینا جام ببر نیستن و یک جا تو لیگ برتر حروم کردن فقط :)))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۴:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
متخصص پلی آف آسیا خخخ
آخرین اخبار