حجت الاسلام موسوی فرد گفت: زیر ساخت‌های شهر اهواز به شدت دچار آسیب شده است و اگر از اول با ضابطه رشد می‌کرد دچار مشکل نمی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار سرپرست شهرداری اهواز گفت: اهواز مطابق با چارچوب رشد نکرده و زیر ساخت‌ها به شدت دچار آسیب است و اگر از اول با ضابطه رشد می‌کرد دچار مشکل نبود. 

او با بیان اینکه طرح‌هایی که در اهواز انجام شده از جمله مناطق محروم و میدان دانشگاه شهید چمران باید ادامه داد، افزود: پشت میز نشستن شهردار معنا ندارد و به گونه‌ای نباشد که اهالی به او مشکلات را برسانند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: شهردار پای میدان باشد، کار در استانی پر زحمت مثل خوزستان با مرکزیت اهواز دارای پاداش بیشتر است و شهرداری مناطق اشراف کامل بر محلات داشته باشند و مأموران پاکبان نیز گزارش‌های لازم و کاستی‌ها را به مناطق ارجاع دهند از این جهت دیگر نیازی به گزارش مردمی نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: اگر مشکل آبگرفتگی پیگیری نشود سه ماه دیگر مجدد بر روی آنتن هستیم، نشستی برگزار و تقسیم کار صورت گیرد. بخشی از مشکل حل و باقی‌مانده احصا شده که باید حل شود و دیدار مردمی شهرداران و مسئولان شهرداری مهم و اساسی است و مردم وقتی مراجعه می‌کنند نباید با درب‌های بسته مواجه شوند، سعی کنیم الگوی رفتاری اهل بیت (ع) باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.