دیروز و پس از دستبرد به اموال سایت پردازش زباله صفیره، موضوع خارج از دستور کار شورای شهر اهواز بررسی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله زارع، نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز در نشست شورای اسلامی این کلانشهر گفت: با توجه به اینکه سرقت از سایت صفیره خسارت قابل توجهی را وارد کرده، باید پرسید چرا پیش بینی لازم برای امنیت از این محل صورت نگرفته و نزدیک به ۶ ماه این سایت غیر فعال بوده است.

محمد علی پور موسوی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز نیز بیان کرد: سرقت اموال عمومی مرتب در اهواز تکرار می‌شود اما نکته مهم این است که بیشترین سرقت‌ها از شهرداری است که باید امکانات لازم برای صیانت از این اموال در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه گاهی مسوولان مربوطه ترک فعل می‌کنند و همین باعث تکرار این اتفاقات شده است، افزود: باید همه افراد و مدیرانی که اموال عمومی حیطه مسوولیت آنها به سرقت می‌رود به اداره تخلفات اداری بازرسی معرفی تا تفحص لازم در مورد آنها صورت پذیرد تا اگر مقصر هستند؛ مشخص و جریمه شوند.

بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در پاسخ به سوالات اعضای شورا نیز گفت: برای سایت صفیره براساس نیاز و اولویت بندی اقداماتی انجام شد و ۲ مکان به صورت موقتی برای نگهداری و عقیم سازی سگ‌های بدون صاحب درنظرگرفته شد.

او اضافه کرد: مهم ترین موضوع کمبود امکانات و نیروی انسانی برای ساماندهی و امنیت این سایت است که با وجود تمام مشکلات ساماندهی انجام شد و برای امنیت هم با بسیج قراردادی منعقد شد.

مدیرکل حراست شهرداری اهواز از توضیح و صحبت در این خصوص به دلیل حضور رسانه‌ها امتناع کرد و عقیده داشت که برخی از مسایل در این موضوع باید به صورت محرمانه مطرح شود که با اعتراض برخی از اعضای شورا روبه رو شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.