سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: در فرآیند انتخاب شهردار آینده، ویژگی‌های مدنظر شهروندان در اولویت قرار گرفته است.

علی صالحی سخنگوی شورای شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مهمترین وظیفه شورای شهر ششم عمل کردن به شعار مشارکت بالای مردمی است، به همین دلیل در یک فراخوان عمومی از مردم درباره ویژگی‌های یک شهردار خوب نظرخواهی کردیم.

او درباره معیار‌های مدنظر برای انتخاب شهردار افزود: حدود ۵٠ ویژگی منحصر به فردی که مردم به آن‌ها توجه داشتند توسط ۳٠ گروه نخبه بررسی شده و کاندیدا‌ها با آن‌ها سنجیده شده‌اند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان همچنین به تعداد افرادی که برای این منصب مناسب هستند اشاره‌ای داشت و اضافه کرد: در مرحله اول ۷٠ نفر، در مرحله دوم ۲۱ نفر و در مرحله سوم ۱۱ نفر مناسب شناخته شده و هم اکنون از تعداد باقی مانده رزومه و برنامه، که شامل کارنامه فعالیت‌ها و دیدگاه‌هایشان نسبت به آینده اصفهان است خواسته شده است.

صالحی درباره افراد تأیید نشده خاطرنشان کرد: افرادی که به عنوان شهردار مناسب شناخته نشده‌اند به معنای عدم صلاحیت‌شان نیست بلکه با شاخص‌های شورای شهر همخوانی نداشته‌اند.

او  اظهار کرد: شورای شهر فرصت یک ماهه برای انتخاب شهردار دارد، اما تمام تلاش ما این است که در حداقل زمان و حداقل اختلال امور به دست سکاندار شهرداری سپرده شود.

سخنگوی شورای شهر در پایان صحبت‌هایش گفت: در آینده و پس از انتخاب شهردار، بیش از ۵٠ محور که شهردار بر اساس آن‌ها انتخاب شده است در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.