معترضان مخالف واکسن کرونا در انگلیس به یک ساختمان سابق بی بی سی یورش بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، معترضان خشمگین ضد واکسن کرونا در انگلیس امروز به ساختمانی یورش بردند که گمان می‌کردند یکی از ساختمان‌های بزرگ بی بی سی محسوب می‌شود؛ اما این معترضان ظاهرا اطلاع نداشتند که بی بی سی تقریبا یک دهه پیش از این ساختمان رفته است.

این ساختمان مدوری که معترضان امروز به آن یورش بردند، در سال ۲۰۱۳ تخلیه شده بود.

بنا بر این گزارش، بجای هدف قرار دادن شبکه بی بی سی که از دید معترضان ضد واکسن، مسئول تبلیغ واکسن کروناست، تعدادی چند از معترضان توانستند یک مرکز تلویزیونی در غرب لندن که از سوی شبکه «آی تی وی» انگلیس اجازه شده تا در آن از برنامه‌های خود به مانند «صبح بخیر بریتانیا» و برنامه «صبح امروز» فیلمبرداری کند، دست پیدا کنند.

حمله معترضان انگلیسی به ساختمان سابق بی بی سی

طبق گزارش گاردین، بسیاری از معترضان در بیرون ساختمان با این تصور تجمع کرده بودند که یکی از ساختمان‌های اصلی بی بی سی را که متعلق به پوشش اخبار این شبکه با پخش مستقیم است، هدف قرار داده اند.

در میان معترضان، «پیرز کوربین» (Piers Corbyn) برادر «جرمی کوربین» رهبر سابق حزب کارگر نیز دیده می‌شد. این در حالی است که دیگر معترضان نیز این شبکه را «ویروس» خوانده و از پوشش مسأله کرونا از سوی این شبکه انتقاد کردند.

صد‌ها معترض در بیرون این استودیو شعار «شرم بر تو باد» سر دادند. این در حالی است که پلیس انگلیس نیز به محافظت در برابر ورودی این استودیو پرداخت.

گفتنی است تا کنون بیش از ۶ میلیون و ۹۴ هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۱۳۰ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
پس اینا یک دهه از قافله عقبن.
آخرین اخبار