نمکی گفت: اینجانب و همکارانم بسیار نگرانیم که هرگونه بار اضافه‌تر بیماری به هر دلیلی وخامت اوضاع را افزایش دهد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر بهداشت در نامه‌ای به رئیس جمهور و  ستاد ملی مدیریت کرونا پیشنهاد کرد که به استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در کمیته‌های استانی اختیار داده شود برحسب ضرورت و شدت بیماری ، تعداد موارد بستری محدودیت‌های مورد نیاز را اعمال کنند.

سال گذشته در اکثر هیئات مذهبی، عاشقان اهل بیت، وعاظ ارجمند، مداحان گرامی و هیئت امناء هیئت‌های عزاداری همکاری صمیمانه‌ای داشتند. مع الوصف در بعضی نقاط با عدم توجه به شیوه نامه‌ها پس از محرم خیزهایی از بیماری داشتیم و تعدادی از عزیزان مبتلا و گرفتار شدند.

امسال با شیوع ویروس دلتا که به پیر و جوان رحم نمی‌کند گرچه واکسیناسیون گروه‌های آسیب‌پذیر در حال اتمام است با وجود این نگرانیم که با این موج جدید بیماری و تقارن آن با مراسم عزاداری هرگونه پروتکل شکنی بتواند در ارتفاع این موج سنگین فشار و بر تاب آوری مراکز درمانی موثر باشد.

تأکید مکرر مقام معظم رهبری و حضرتعالی در آخرین جلسه هیئت محترم دولت و دیگر عزیزان یقیناً موثر خواهد بود. مع الوصف اینجانب و همکارانم بسیار نگرانیم که هرگونه بار اضافه‌تر بیماری به هر دلیل به وخامت اوضاع بیافزاید.

تقاضا می‌شود بعنوان رئیس محترم ستاد ملی مدیریت کرونا دستور فرمائید به نحو مقتضی اهمیت تأثیرگذاری تجمعات غیرمنطبق با پروتکل‌ها به مقامات ناظر و اجرائی در سطح استان‌ها ابلاغ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار