رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مورد بستری شدن تعدادی از بیماران کرونایی بر روی زمین توضیحاتی را داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دیشب تعدادی از بیماران کرونایی علی رغم اینکه به آنان گفته شد که بیمارستان‌های خصوصی هم خدمات می‌دهند و یا می‌توانند به بیمارستان‌های شهرستان‌های دیگر ارجاع داده شوند، اما موافقت نکردند و اصرار بر بستری در بیمارستان ولایت داشتند.

وی افزود: این افراد به مدت ۲ تا ۳ ساعت روی زمین خدمات گرفتند و سپس بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت:در حال حاضر ۷۵۰ بیمار کرونایی در بخش‌های دولتی و تامین اجتماعی بستری هستند که این نشان از شرایط بحرانی استان دارد.

نامدار افزود: اگر نتوانیم جلوی این اپیدمی را بگیریم قطعا طی روز‌های آینده وضعیت بدتر و خدمات به بیماران با کیفیت پایین ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: نتیجه استفاده نکردن ۷۰ درصد مردم از ماسک، برگزاری مراسم عروسی و عزا ورودی ۲۶۰ نفر بیمار کرونایی به بیمارستان‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: فردا از ظرفیت بیمارستان ارتش نیز برای پذیرش بیماران کرونایی استفاده خواهد شد.

نامدار درباره راه اندازی بیمارستان صحرایی هم افزود: این بیمارستان با ۳۰ تخت و همکاری ارتش آماده راه اندازی است.

وی افزود: در کنار اضافه کردن تخت‌ها و بیمارستان‌ها نیاز به نیروی تخصصی هم داریم که همه نیرو‌های تیم کادر درمان در حال حاضر مشغول هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا کنون ۷ هزار دز واکسن به استان تحویل داده شده است، اما از مردم می‌خواهیم که هر واکسنی که به دستشان می‌رسد، تزریق کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.