مدیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور درباره نامه انتخاب شهرداران سراسر کشور توضیحاتی داد

ایمان شمسایی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه حقوقی – قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه‌ای که از سوی این سازمان به روسای شورا‌های شهر مبنی بر انتخاب شهردار زده شده است، اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور بر اساس وظایف هشدار می‌دهد و نامه میزند که قوانین باید رعایت شود.

وی ادامه داد: نامه‌ای از سوی مسئول سیاسی و قضایی سازمان بازرسی به وزیر کشور مبنی بر رعایت قانون زده شده و رونوشت آن به بازرسان کل کشور داده شده است.

شمسایی با بیان اینکه این نامه به ۴۴ روسای شورای اسلامی تهران زده شده است گفت: به روسای شورا‌های شهر گفته شده تا قانون را رعایت کنند و نام هیچ فردی در این نامه‌ها برده نشده است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی سازمان بازرسی در پاسخ به این سوال که آیا این سازمان به موضوع انتخاب شهردار جدید ورود پیدا کرده یا خیر گفت: وظیفه ما رعایت مواد قانونی است اگر آقای زاکانی توسط وزارت کشور تایید شود سپس سازمان بازرسی وارد عمل می‌شود تا قانونی بودن انتخاب او مشخص شود.

وی تصریح کرد: این نامه جدیدی نبوده بلکه از گذشته‌های دور صادر می‌شده و ناظر به شخص خاصی نیست بلکه مربوط به تمامی کشور است ما هیچ اظهار نظری درباره آقای زاکانی نکرده‌ایم این نامه به صورت کلی به وزیر کشور درباره شهرداران بیش از ۱۴۰۰ شهر زده شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
نترس سازمان بازرسی. چرا جا میزنی. اینطوری خودت هم بی خاصیت میکنی
آخرین اخبار