رئیس هیات هندبال اصفهان گفت: با توجه به حجم علاقه مندان، مسابقات و تمرینات رشته هندبال، وجود تنها یک سالن اختصاصیِ رشته هندبال در استان اصفهان کافی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال اصفهان  گفت: اکنون سالن هندبال شهید سجادی اصفهان (واقع در خیابان باغ گلدسته) تنها مکان تمرینات و مسابقات این رشته است و با توجه به حجم علاقه مندان، مسابقات و تمرینات افزایش ورزشگاه‌ها ضروری است.

او با بیان اینکه پیشنهاد استفاده از ورزشگاه شهید نصر (واقع در خیابان بزرگمهر) برای رشته هندبال به اداره کل ورزش و جوانان استان داده شده است تصریح کرد: بهره گیری از این سالن می‌تواند کمک حال هندبال و بهبود وضعیت تمرینات و رقابت‌ها باشد با تاکید بر اینکه در حال حاضر سه تیم لیگ برتری و حدود ۱۰ تیم در لیگ‌های دیگر و سنین مختلف داریم و آن‌ها به سالن نیاز دارند.

رئیس هیات هندبال اصفهان خاطرنشان کرد: قرار است کنفدراسیون آسیا کفپوش جدید این رشته را به اصفهان اهدا کند و این کفپوش می‌تواند برای سالن مذکور مورد استفاده قرار گیرد.

او اضافه کرد: البته در صورت موافقت اداره کل برای استفاده از سالن شهید نصر باید برخی کار‌های زیرساختی و افزایش وسایل و تجهیزات مورد نیاز انجام شود تا بتوان از یک مجموعه مناسب هندبال برخوردار بود.

افتخاری با بیان اینکه بخشی از بهسازی و تجهیز سالن هندبال شهید سجادی اصفهان انجام شد اظهارداشت: ادامه مرمت این ورزشگاه نیازمند تخصیص اعتبارات است.

او گفت: کار‌هایی مانند تعویض پارکت، رنگ آمیزی و برخی تعمیرات انجام شده است و بدون شک حفظ این ورزشگاه به عنوان کانون اصلی رشته هندبال در استان و کشور در پیشرفت ورزشکاران و تیم‌ها موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.