حجت الاسلام منصور باقربیگ گفت: ایستگاههای صلواتی محرم امسال در سیستان و بلوچستان با توزیع ماسک و ضد عفونی به ایستگاه های سلامت تبدیل شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام منصور باقربیگ مدیر کل تبليغات اسلامي سیستان و بلوچستان در نشست خبری، با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌ها و اقدامات محرم ۱۴۴۳ درباره شرایط برگزاری مراسم مذهبی و هیئت‌های عزاداری، توضیحاتی را ارائه داد و گفت: ایستگاههای صلواتی محرم امسال با توزیع ماسک و ضد عفونی به ایستگاه های سلامت تبدیل شده اند.

باقربیگ افزود: عزاداری امام حسین(ع) مانند سایر مناسبت‌های چند ماه اخیر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مورد برگزاری جلسات عزاداری مانعی وجود ندارد البته باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده   رعایت شود.

حجت الاسلام باقربیگ خاطرنشان کرد: به هر یک از سازمان‌ها وظایفی محول شده و همه پای کار آمدند تا امسال یک محرم بسیار پر شور و سلامت را داشته باشیم.

حجت الاسلام باقربیگ  افزود: اخبار باید به صورت صریح و شفاف در دسترس همگان قرار گیرد و این شفاف‌سازی به معنای واقعی از رسالت‌های خبرنگاران است.

وی افزود: با توجه به اینکه معلوم نیست کرونا چه زمانی پایان می‌یابد لذا باید با این شرایط زندگی کنیم از همین رو تصمیماتی در سرتاسر کشور به صورت کلی اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار