بر اساس ادعای برخی از رسانه‌ها تیم فوتبال بارسلونا برای حفظ کاپیتان سال‌های اخیر خود پیشنهاد جدیدی را ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که همه منتظر امضای قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن هستند، ESPN آرژانتین ادعا کرد که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در دقیقه ۹۰  قرارداد جدیدی را به مسی پیشنهاد داده است.

لیونل مسی که روز یکشنبه با حضور در نشست خبری در ورزشگاه نیوکمپ با هواداران این تیم خداحافظی کرد، قرار بود راهی پاریس شود تا به تیم پاری سن ژرمن بپیوندد. در حالی که در پاریس هواداران در فرودگاه و ورزشگاه پارک دو پرنس انتظار لیونل مسی را می‌کشیدند، پرواز او لغو شد و حالا ESPN آرژانتین، ادعا کرده که دلیل لغو این سفر پیشنهاد جدیدی است که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در دقیقه ۹۰ به مسی داده است.

علاوه بر سایت theclevelandamerican نیز درباره وضعیت مسی گزارش داده که ظاهرا همه چیز بسته نشده است. سه شنبه صبح در اسپانیا، سایت‌های media Ambition و Game World مدعی شده اند بارسلونا برگشته و آخرین تلاش خود را برای حفظ این مهاجم در تیم انجام می‌دهد.

فران ریورتر، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا در توئیتر اعلام کرد:" بارسا آخرین مخالفت خود را با جدایی مسی نشان می‌دهد. پرونده بارسا به طور کامل بسته نشده است."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار