حجت الاسلام فتاحی از لزوم توجه به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم امسال در سطح استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در همایش پیام آوران عاشورا ویژه عوامل برگزار کننده مراسم محرم با حضور روحانیون هیات‌های مذهبی و مداحان استان ایلام، گفت: مراسم محرم امسال قطعاً با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه هیات‌های مذهبی استان تجربه سال‌ گذشته و برگزاری مراسم عزاداری محرم در ایام کرونا را دارند، می‌توانند از این تجربه به نحو احسن بهره بگیرند و مراسم را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنند.

او افزود: از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام دستورالعملی به هیات‌های مذهبی استان ابلاغ شده که تمامی هیات‌ها موظف به پیروی از این دستورالعمل‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: مهمترین نکته در این دستورالعمل‌ها ، زمان و مکان برنامه‌ها است که نهایت زمان برگزاری برنامه‌ها ۲ ساعت و مکان عزاداری مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی با اولویت مکان باز اعلام شده و خارج از آن خلاف دستورالعمل‌های ابلاغی است.

او اظهار کرد: شعار «ما نسل به نسل درپناه حسینیم» و «زیر علمت امن‌ترین جای جهان است» به عنوان شعار امسال هیات‌های مذهبی انتخاب شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.