مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای از اعلام فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و امکان ثبت نام از (۱۶مرداد) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در اطلاعیه خود تصریح کرده است: با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می‌رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از (۱۶ مرداد ۱۴۰۰) میسرشده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.

او عنوان کرد: پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

مرادی ادامه داد: سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان، در سایر کلانشهر‌ها شامل شهر‌های مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است.

اوخاطرنشان کرد: متقاضیان می‌بایست دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار