جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۲۱۸ کیلو و ۲۴۱ گرم هروئین در شهرستان چاراویماق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار  محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از طریق محور‌های مواصلاتی استان  آذربایجان شرقی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو‌های حامل  مواد مخدر  را در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) شناسایی و در یک عملیات پلیسی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان چاراویماق ۲ خودروی پژو و سواری پراید را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۲۱۸ کیلو و ۲۴۱ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

سردار محمدی اظهار کرد: ۸ متهم که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او گفت: مبارزه با مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.