گوشی هوشمند OnePlus Nord N۲۰۰ به سلامت از تست مقاومت عبور کرد

طبق آمار منتشر شده گوشی هوشمند ارزان قیمت OnePlus Nord N۲۰۰ از تست دوام جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شرکت OnePlus دیگر برندی نیست که فقط گوشی‌های پرچمدار برتر را ارائه دهد، بلکه دارای مجموعه‌ای از تلفن‌های هوشمند مقرون به صرفه تحت مارک OnePlus Nord است. OnePlus Nord N۲۰۰ جدیدترین دستگاه این سری است که حدود ۲۴۰ دلار قیمت دارد. با چنین قیمت پایین، بدیهی است که این شرکت در مورد برخی از جنبه‌های این تلفن هوشمند احساس خطر کند. با این حال، به نظر می‌رسد این دستگاه به اندازه کافی مقاوم است چرا که از تست JerryRigEverything جان سالم به در برده است.

گوشی هوشمند OnePlus Nord N۲۰۰

نکته قابل توجه این است که در طول آزمایش، به نظر رسید که قطعه‌ای در داخل گوشی خراب شده باشد، اما آنچه که دقیقا اتفاق افتاد هنوز فاش نشده است و برای این کار، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. با این حال پس از آزمایش، دستگاه درست کار می‌کند حتی اگر آسیب دیده باشد.

ویژگی های گوشی هوشمند OnePlus Nord N۲۰۰

در مورد صفحه نمایشگر این گوشی هوشمند باید گفت که وان پلاس به جای صفحه پلاستیکی، صفحه نمایش شیشه‌ای را انتخاب کرده است. قاب OnePlus Nord N۲۰۰ از پلاستیک ساخته شده است که به راحتی با استفاده از یک شیء تیز خراشیده یا بریده می‌شود. نه تنها قاب، سایر اجزای تلفن هوشمند که در کناره‌های گوشی قرار گرفته اند، از جمله دکمه تنظیم صدا و اسکنر اثر انگشت نیز با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته شده اند.

گوشی های هوشمند OnePlus

پنل پشتی گوشی که به نظر می‌رسد از شیشه با روکش مات ساخته شده است، پلاستیکی و مستعد خط و خش است. صفحه نمایش گوشی هوشمند از تست سوختگی جان سالم به در برد. اگرچه صفحه نمایش برای لحظاتی در قسمت خاصی سیاه شد، اما پس از چند ثانیه بدون هیچ مشکلی دوباره شروع به کار کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار