ملی پوشان والیبال کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا از هفته آینده وارد اردوی آمادگی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان روز‌های پر نوسانی را طی کرد تا به مسابقات المپیک توکیو برسد. سروقامتان ایران در المپیک نتوانستند انتظارات برآورده کنند و در مرحله گروهی المپیک حذف شدند، اما ملی پوشان ایران باید این تلخی‌ها را فراموش کنند و خود را برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا آماده کنند.

قبل از المپیک رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرده بود که بنا بر تصمیم بهروز عطایی (سرمربی تیم ملی والیبال جوانان) تیم ملی بزرگسالان با ترکیبی از تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان راهی مسابقات آسیایی خواهد شد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: اردو‌های تیم ملی بزرگسالان از هفته آینده به منظور آمادگی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا آغاز خواهد شد. تمام بازیکنانی که در بازی‌های المپیک حضور نداشتند هم به اردو فراخوانده خواهند شد. اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هنوز مشخص نشده و این کار را باید عطایی سرمربی تیم ملی جوانان انجام دهد. به محض این که لیست را اعلام کنند ما هم از طریق فدراسیون آن را اعلام خواهیم کرد.

او افزود: زمانی که تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا خواهد بود، تمرینات تیم ملی جوانان ما توسط کادر فنی در تهران پیگیری خواهد شد. قرار گرفتن بازیکنان جوانان در تیم ملی بزرگسالان هم به منظور بیشتر آماده شدن بازیکنان برای مسابقات جوانان جهان است.

او افزود: به دلیل اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا بلافاصله پس از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود بهروز عطایی همراه بازیکنان تیم ملی جوانان از ژاپن راهی محل برگزاری مسابقات خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار