مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:عزم خوبی در منطقه جهت حل اساسی مشکل فاضلاب و نوسازی شبکه آن وجود دارد.

محمد رضا کرمی نژادمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سالیانه ۱۵میلیاردتومان  اعتبار برای راه اندازی فاضلاب در نظر گرفته میشد که با این میزان اعتبار ،اقدام مناسبی را نتوانستیم در منطقه انجام بدهیم.

او ادامه داد:امسال در یک حرکت بسیار خوب،۸پروژه به استان خوزستان داده شد که اعتبار آنهاتوسط بانک پرداخت می شود و برای این پروژه ها ۲۱۹۰میلیارد تومان در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرارداده شده است.

کرمی نژاد افزود:یک اقدام اساسی و مهم در راستای بهبود اوضاع فاضلاب انجام خواهد شد که بااین اقدام بهره مندی ما به ۹۵درصد خواهد رسید و پیشرفت پروژه به ۸۵درصد میرسد.

این مقام مسئول بابیان اینکه ۴پروژه تصفیه خانه در شهرستان های شادگان،خرمشهر و بندر امام انجام می شود،عنوان کرد:این پروژه حدود ۸۰درصد پیشرفت داشته است که حدود ۱۴۰۰میلیارد تومان برای این ۴پروژه هزینه شده است.

او علت به سرانجام نرسیدن پروژه های قبلی نوسازی شبکه فاضلاب  آبادان را کمبود اعتبار دانست و تصریح کرد:درصورتی که اعتبار بسیار کم باشد نمیتوانیم قدم موثری در جهت نوسازی شبکه فاضلاب برداریم اما تمام مسئولین در نشستی که دیروز برگزار شد، تصمیم گرفتند یک پیمانکار مناسب انتخاب کنند که هرچه زودتر مشکل فاضلاب در آبادان حل شود و یک عزم خوبی دراین راستا وجود دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.