شرکت آنر قصد دارد تا در رویدادی از محصولات جدید خود به ویژه تبلت HONOR V۷ Pro رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ شرکت آنر طی چند روز گذشته ویژگی‌هایی را از تبلت گران قیمت HONOR V۷ Pro منتشر کرده بود.

Ishan Agarwal، نشت کننده معروف اطلاعات با همکاری MySmartPrice مشخصات کامل HONOR V۷ Pro آینده را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، این تبلت ممکن است در بازار‌های جهانی HONOR Tab V۷ Pro نامیده شود , نسخه قبلی آن با نام HONOR ViewPad ۶ در بازار بین المللی شناخته می‌شود. مهم‌تر از همه، هیچ حرف رسمی در مورد در دسترس بودن این محصول در خارج از کشور مبدا برند وجود ندارد.

محصولات جدید HONOR

قابلیت‌های تبلت HONOR V۷ Pro

دارای یک صفحه LCD ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، ۲۶۷ PPI، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و مجهز به مدیاتک Dimensity ۱۲۰۰T SoC (معروف به Kompanio ۱۳۰۰T) است. این دستگاه در تنظیمات مختلف ذخیره سازی مانند ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود.

تبلت HONOR V ۷ Pro

 طبق آخرین آمار، نسخه جدید سیستم عامل تلفن همراه HONOR می‌تواند حداقل در چین بر اساس HarmonyOS باشد و علاوه بر این، محصول دارای یک دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری ۲۵۰mAh این تلفن همراه از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند و این تبلت به صورت LTE و انواع WiFi در دسترس قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار