نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تداوم اسلام در تداوم و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور مجازی در مراسم رونمایی از ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و قیام هدفمند امام حسین(ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ، باقی و اثرگذار است.

او با اشاره به قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا، افزود: امام حسین(ع) و یاران باوفایشان با فدا کردن جان، اسلام را زنده نگه داشتند و اگر فداکاری آن حضرت نبود، اکنون اثری از اسلام وجود نداشت.تداوم اسلام در تداوم و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تولید ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر، بر انعکاس رسانه‌ایِ الگوسازیِ اهداف قیام کربلا، و ترویج آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: این مرکز به مناسبت ماه‌های محرم و صفر، ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی را در گسترهٔ استانی، ملی و فراملی آماده پخش کرده است.

سید حسین ناظر با اشاره به ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تولید برنامه‌های آموزشی، تخصصی در این زمینه، بیان کرد: این مرکز مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی و گفتگو محور با عنوان «معرفی نو» را با همکاری موسسه احیای تمدن موعود مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر تهیه و پخش می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.