دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور ایران به عنوان نامزد بهترین سنگربان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی‌های خود انتخاب بهترین دروازه‌بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ را بر عهده کاربران خود گذاشت.

در این نظرسنجی ۵ دروازه‌بان به عنوان نامزد معرفی شده اند تا هواداران فوتبال از بین آن‌ها بهترین فرد را انتخاب کنند. یکی از این ۵ سنگربان محمدرضا اخباری دروازه بان تیم تراکتور کشورمان است.

سایت‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اخباری نوشت: وقتی تیم فوتبال تراکتور ایران در بازی اول خود در تساوی ۳-۳ مقابل پاختاکور هیجان انگیز بازی کرد، به نظر می‌رسید که هواداران آن‌ها در مسیر پر پیچ و خمی قرار دارند، اما در عوض، صعود نهایی آن‌ها (به دور حذفی) نتیجه خط دفاع مستحکمی بود که محمدرضا اخباری فوق العاده را در آخرین نقطه داشت.

این بازیکن ۲۸ ساله پس از دریافت سه گل مقابل پاختاکور، پنج کلین شیت متوالی داشت، از جمله دو مهار عالی مقابل تیم شارجه (صدرنشین گروه) که مهار دومین شوت به صعود تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی کمک کرد.

دیراج سینگ از گویای هند، کمپول پاتوم از راچابوری، جو هیون وو از اولسان هیوندای و محمد الشمسی از الوحده، رقیبان اخباری در این نظرسنجی هستند.

هواداران فوتبال می‌توانند تا ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) به گل منتخب خود رای بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار