کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در نیمه شرقی استان پدیده غالب است.


فهیمه راستی، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت:برای امروز افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در نیمه شرقی و بارش‌های رگباری و پراکنده برای ارتفاعات جنوب غرب استان پدیده غالب است.

او افزود:شدت وزش باد بیشتر در شهرستان‌های ریگان، فهرج و منطقه زهکلوت است.

راستی با اعلام اینکه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست، بیان کرد:این شرایط جوی تا پایان هفته در شرق استان پیش بینی می‌شود ،در سایر مناطق استان وزش باد به همراه افزایش ابر پدیده غالب خواهد بود.

راستی گفت: شهرستان عنبرآباد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و لاله زار با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار