فرماندار کوهرنگ گفت: اقدامات لازم برای ذخیره سهمیه زمستانی شش ماهه دهستان موگویی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ در جلسه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان گفت: اقدامات لازم برای ذخیره سهمیه زمستانی شش ماهه دهستان موگویی انجام شده است.

او افزود: در شهریور ماه کپسول گاز، آرد، دارو و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم دهستان تامین و در اختیارشان قرار داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


زمانپور اضافه کرد: پارسال حدود ۱۱ هزار کیسه آرد در بین خانواده‌های روستا‌های دهستان موگویی توزیع شد و امسال هم پس از برآرود نیاز خانواده آرد به میزان کافی در بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: پزشک هم در درمانگاه شبانه روزی مستقر در خویه نیز در این ۶ ماه حضور خواهد داشت تا در صورت نیاز به بیماران خدمات رسانی شود.

زمانپور گفت: همه ساله به دلیل بارش برف دهستان موگویی با ۱۵ روستا و حدود ۴ هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت در پشت برف محصور می‌شوند و راه ارتباطی با چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ ندارند، البته در این مدت این دهستان از طرف بزنوید لرستان و فریدن اصفهان راه ارتباطی دارد.

او افزود: در سال‌های گذشته راه ارتباطی این دهستان در خرداد ماه باز می‌شد، اما امسال به دلیل بارش کم برف راه در فروردین ماه به صورت کامل بازگشایی شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار