سرپرست انتظامی کبودراهنگ از کشف ۷۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پور رجب، سرپرست انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: در راستای حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی قهورد شهرستان کبودراهنگ، هنگام کنترل محور اصلی یک دستگاه خودروی کوییک، حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰ طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق و بدون هر گونه مجوز گمرکی که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد.

سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ یادآور شد: یک متهم در این خصوص با تشکیل به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۴۸ رأس دام بدون مجوز در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین نیز از کشف ۴۸ رأس گوسفند بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی ۴۸ راس گوسفند بدون مجوز را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

او با اشاره به این که کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال ارزیابی کرده اند، یادآور شد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و مرکز فوریت‌های پلیسی از طریق شماره تماس ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مرتبط در خصوص تامین نظم و امنیت شهروندان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.