نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه تلاش کنیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم، گفت: خدمت به انقلاب و اسلام وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با پاسداران سپاه ناحیه سمنان گفت: هر فردی در هر پست و جایگاهی که قرار دارد باید به درستی به وظیفه اش عمل کند.

او افزود: مهمتر از پست و موقعیت شغلی وظیفه و رسالتی است که به عهده افراد گذاشته می‌شود؛ بنابراین افراد در هر شغلی باید اصل را بر عمل به وظیفه قرار دهند و آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: انسان باید بتواند نفس خود را در قبال امور مادی و دنیوی مهار کند تا از مسیر و صراط مستقیم الهی گمراه نشود.

حجت الاسلام سیدابوالفضل راسخی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار افزود: همگی باید تلاش کنیم و هدفمان این باشد که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار تأکید کرد: ما پاسداران خودمان را سرباز ولایت و در استان نیز خود را سرباز سربازان ولایت میدانیم.

او گفت: تمام تلاش ما در انجام مأموریت‌های مختلف این است که سرباز خوبی برای ولایت باشیم و در کنار این سربازی بتوانیم به بهترین شکل ممکن در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.