دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن احکام عربستان علیه حامیان اعضای مقاومت فلسطین در عربستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به احکام صادر شده از سوی دادگاه عربستان علیه حامیان مقاومت مقیم این کشور گفت: ما احکام عربستان سعودی علیه فلسطینی‌های مقیم آن‌جا را به شدت محکوم می‌کنیم.

این جنبش در ادامه افزود: ما تمایل صنعا برای آزادی اسرای سعودی در ازای آزادی زندانیان فلسطینی مقیم ریاض را اعلام می‌کنیم.

جنبش انصارالله یمن در این خصوص اضافه کرد: عربستان با وفاداری به رژیم صهیونیستی در صادر کردن این احکام ظالمانه، به مقاومت از پشت چاقو زد.

ساعاتی پیش مقامات قضائی عربستان، محمد الخضری، نماینده سابق حماس در عربستان را به ۱۵ سال زندان محکوم کردند. نیمی از حبس وی تعلیقی خواهد بود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز طی بیانیه‌ای در واکنش به احکام ظالمانه دادگاه عربستان علیه حامیان این جنبش در عربستان گفت: امروز یکشنبه پس از صدور حکم دستگاه قضایی عربستان علیه ده‌ها نفر از برادران فلسطینی و اردنی‌مان شوکه شدیم.

حماس افزود: این افراد جرمی مرتکب نشدند که محاکمه شوند، چه برسد به این‌که مستحق چنین مجازات سنگین و غیرقابل توجیهی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
آل سعود لکه ننگی است که توسط انگلیس برای ضربه زدن به امت اسلامی پایه گذاری شده است و عملکرد آنها بر دو پایه استوار است اولا آنها مثل اعراب عصر جاهلیت به اقدامات تعصبی و خشونت بی حد وحصر قائل هستند که این را میتوان در اقدامات داعش که ساخته و پرداخته عربستان و آمریکاست ملاحظه کرد و دیگری ضربه زدن و ویران کردن کشورهای اسلامی که نمونه آن را میتوان در اقدامات این اقلیت حاکم در عربستان نسبت به کشورهای اسلامی نظیر یمن ،سوریه ،لبنان و عراق و... مشاهده کرد . لذا بایستی ماهیت و نیات خباثت آمیزآل سعود برای ملت های کشورهای اسلامی روشنگری گردد.
آخرین اخبار