منابع فلسطینی از درگیری نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست با فلسطینی‌ها و شهید و زخمی شدن ۲ جوان فلسطینی درپی این درگیری‌ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، موج اعتراضات مردمی علیه رژیم صهیونیستی همچنان در شهر «اللد» در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ ادامه دارد.

خبرگزاری شهاب در این خصوص اعلام کرد در جریان این اعتراضات، یک جوان ۲۳ ساله در شه ر «اللد» به ضرب گلوله جنگی به شهادت رسیده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره هویت این فرد منتشر نشده است.

خبرگزاری‌های محلی در نابلس نیز اعلام کردند شهرک‌نشینان صهیونیست با شلیک به سوی یک جوان در منطقه «بیت دجن» واقه در شرق نابلس او را مجروح کردند.

این جنایات در حالی اتفاق می‌افتد که «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل با ارسال پیامی به «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل، «ولکان بوزکر» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و «تی اس تیرمورتی» رئیس شورای امنیت برای ماه اوت، با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، از این سازمان خواست با ایستادگی در مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی از جان غیرنظامیان محافظت کند.

نماینده اتحادیه اروپا نیز با اشاره به خشونت بیش از حد نظامیان صهیونیستی در مواجهه با فلسطینی‌ها اعلام کرد گسترش شهرک‌سازی و کشتار فلسطینی‌ها هیچ کمکی به ایجاد فضای مثبت برای مذاکره نمی‌کند و چشم‌انداز سیاسی برای پایان دادن به درگیری‌ها را از بین می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار