۳ طرح فرهنگی ورزشی و عمرانی در قم با هزینه‌ای بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بوستان حضرت خضر نبی (ع)، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جعفری نیا و بهره‌برداری از امتداد بلوار شهید سپهبد سلیمانی طرح‌هایی بودند که با هزینه‌ای بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان در مراسمی امروز یکشنبه هفدهم مرداد ماه در قم  به بهره‌برداری رسیدند.

 حلوایی زاده ،معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در حاشیه این مراسم با اشاره به این که بوستان حضرت خضر نبی (ع) بوستانی ۴۵ هکتاری است، عنوان کرد: در فاز اول ۱۵ هکتار از این بوستان، شامل بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع مسیر دوچرخه سواری و ۱۹ هزار متر مربع مسیر پیاده روی به بهره برداری رسید.


او همچنین با اشاره به بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جعفری نیا گفت: این مجموعه ورزشی دارای ۴ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا شامل یک زمین بازی چندمنظوره، زمین بازی کودکان، رختکن، حمام و... است.


حلوایی زاده با بیان این که این مجموعه ورزشی در منطقه ۴ شهرداری احداث شده گفت: ۱۵ میلیارد تومان تنها برای احداث بنا و مجموعاً ۶۵ میلیارد تومان کل هزینه ای است که برای تملک، ساخت و محوطه سازی این مجموعه ورزشی صورت گرفته است.


معاون فنی و عمرانی شهرداری در تشریح بهره‌برداری از امتداد بلوار شهید سلیمانی گفت: این طرح به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۳۰ متر از کوچه ۱۷ بلوار الغدیر آغاز شده است و تا کوچه ۳۷ این بلوار امتداد دارد.


او با اشاره به هزینه ۷ میلیارد تومانی اجرای این طرح گفت: برای طرح‌هایی که امروز بهره برداری رسید مجموعاً ۹۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار