لات هایی که روزگاری یک محله از دست آنها عاصی بودند و حالا افتخاری نوکری امام حسین (ع) را دارند و دست به خیر شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،لات هایی که روزگاری یک محله از دست آنها عاصی بودند و حالا افتخاری نوکری امام حسین (ع) را دارند و دست به خیر شده اند و دست نیازمندان را می گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
خوش به حالت فقط همین خوش خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کاش امام حسین دست منم بگیره .... هرکی یه جور سرش جلو خدا پایینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
برای همه مریضا دعا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام. این رفتارها در ماه محرم، نشان می دهد که اگر جامعه سلوک امام حسین(ع) راداشته باشد، حتی ناآرام ترین ها هم به آرامش می رسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
توی روزهای محرم و رمضان همیشه جرم و جنایت به حداقل میرسه و لات‌ها و شرورها همه با خدا میشن پس درست میگن که مؤمنین همان مجرمینن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
انقدر تبلیق این اراذلین اوباشهای متجاهر متجاوز خلافکارهای شامورتی بازهای قالتاق شالتاق را نکنید و انقدر هم لیلی به لالاشون نذارید که فکر کنند یهو همه گناهانشون پاک شده بروید ببینید چه ظلم و ستمهایی به مردم ضعیف و بینوا کرده اند از هر لحاض و چه دلها شکسته اند که فکر کنند با یه توبه کردن خشک خالی در خلوتشون گناهانشون صفر شده و یهو محو شده !!! ، بسیار حق الناس گردنشون است که تا جبران نکنند بخشوده نخواهند شد در دادگاه عدل الهی خداوند جل جلاله ، مگر حق الله به گردنشان است که خداوند جل جلاله اونم شاید کرم کند و ببخشدشون حق الناس گردنوش است و با این اعمال هرگز گناهانشون پاک نمی شود مگر حق الناسهایشان را بروند و تک به تک جبران کنند مگر امام حسین ع نشسته در کربلا و شده ماله کشی و لاپوشانی کننده خلافهای بزرگ و کوچک اراذلین اوباش اشرار جنایتکاران خیانتکاران دزدان متجاوزین متجاهرین لاتی که به حق حقوق مردم تجاوز بی رحمانه کرده اند و خلافهای حق الناسی و حق اللهی خلافکاران را امام حسین ع یهو براشون صفرش می کنه کلا پاکش می کنه نخیر از این خبرا نیست که امام حسین ع در حد یه شفاعت عمل می کند برای محبینش اونم اگر منکراتشان و اعمال بدشان در حد اندک باشد نه طرف عمری هر غلطی هر خلافی هر ظلمی هر ستمی هر فسقی هر فسادی هر بی قانونی هر بی عدالتی هر تبعیضگری هر حق الناسی هر حق الهی هر حق کشی که دلش خواسته در جامعه مدنی انسانی انجام داده به اسم اینکه لات اراذل اوباش جاهل است و حالا فکر کنه گناهانش یهو محو می شود و می شود مانند فرزند پاک معصومی که از مادر حلال زاده اش متولد می شود پاک است !!! نخیر از این خبرا که فکر می کنید نیست اگر به این کشکیا بود این همه پیامبر و امام و کتابهای آسمانی همچون قرآن کریم بر مردمان نازل نمی شد همان جناب حر در کربلا با خون و جسم و جان دادنش برای اباعبدالله الحسین ع در راه حق و در دفاع از حق امام حسین ع و بعد با شفاعت امام حسین ع شهید اعلام شد و پاک شد خیلی باید مایه بزارید از جسم و جان و خون و مالتان جنابان اراذلین اوباشهای گنده لاتهای ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین تا بخشوده شوید اگر از زندان حکم محکومیتتان تمام شده و بخشودگی و عفو بهتون خورد اومدیت بیرون و آزاد شدیت از زندانهاتون هرگز گمان نکنید در دادگاه عدل الهی خداوند جل جلاله هم یهویی بخشوده شده اید نخیر باید بروید حق الناسهایتان را بر طرف کنید باید بروید حق الله هایی که بر گردنتان بوده است را برطرف کنید انقدر هم بی زحمت ائمه اطهار س ع را مال کش لاپوشانی کارهای این خلافکارها به مومنین نشان ندهید هر چیزی یه اندازه و حدی دارد ائمه اطهار هم خداوند جل جلاله نیستند که بتوانند گناهان فردی را صفرش کنند مگر چه مایه ایی از جسم و جان و خون و مالشان در جایی برای خداوند جل جلاله و حضرت رسول الله ص و آل پاک ایشان بگذارند تا خداوند جل جلاله کرم کند بخشوده و اهل جنت بهشت خداوند جل جلاله شوند فقط همینو می دونیم پاک شدن و بهشتی شدن به این راحتیها و به این کشکیام که تبلیق می کنید نیست خیلی زحمت و مرارت و مشقت و از جسم و جان و خون گذشتن در راه صراط مستقیم خداوند جل جلاله لازم است که بزارن این اراذلین اوباشهای ظالم ستمگر توبه کرده تا بخشوده شوند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکرات خردمندانه عمیق قرآنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
خوب تو خدا نشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
حساب کتاب خدا با حساب کتاب ما فرق داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
همین که در راه درست قرار گرفته خودش خیلیه. خود طرف هم فکر نمی کنه که گناهانش کامل بخشیده شده و داره در اون راستا تلاش می کنه. شما از کجا می دونی که نرفته باشه از دور و اطرافیاش حلالیت طلبیده باشه؟ عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
آفرین
آخرین اخبار