سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح دستور کار امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در این نشست ادامه بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضائیه در دستورکار قرار داشت.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست گزارش کمیته ویژه‌ای که به منظور بررسی جزئیات این طرح و تبصره‌هایی که ذیل آن جدولی که در کمیسیون به تصویب رسیده بود، تشکیل شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

انصاری خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوبات این کمیته را با کارشناسان دستگاه‌های مختلف مطرح کردیم، در نهایت در مصوبه این نشست شمول قانون تسری به کارکنان دستگاه قضائی چه کارکنان بخش اداری و چه کارکنان قضائی همچنین نیروهای شرکتی که در دستگاه قضائی فعالیت دارند، مشخص شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: البته پیشنهادات ارائه شده نیز تا حدودی تعدیل شد، کما اینکه در مورد کارمندان تعزیرات حکومتی و وزارت دادگستری چون تلقی برخی اعضا این بود که آنها مشمول کارمندان قوه قضائیه نمی‌شوند و موضوع قانون تسری در اینجا صدق پیدا نمی‌کند، قرار بر این شد که پیشنهاد دهندگان و طراحان این طرح پیشنهاد مجزایی در این رابطه ارائه دهند تا در دستورکار کمیسیون قرار گیرد و احتمال دارد همین روال تا تشکیل کمیته برای آن طی شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست رحیمی معاون منابع انسانی قوه قضاییه، معاون وزیر دادگستری و نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشوری، سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار