مدیر عامل سایپا گفت: قرار است ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت خودروسازان و قطعه سازان کشور واکسینه شوند و پس از واکسیناسیون کارکنان، خانواده‌های آن‌ها واکسینه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا با اشاره به آغاز واکسیناسیون کارکنان گروه خودروسازی سایپا، گفت: از روز گذشته واکسیناسیون کارکنان سایپا آغاز شده و دوز اول آن شروع شد.

او بیان کرد: قرار است ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت خودروسازان و قطعه سازان کشور واکسینه شوند و پس از واکسیناسیون کارکنان، خانواده‌های آن‌ها واکسینه خواهند شد.

مدیرعامل سایپا با اشاره به اینکه کرونا تاثیرات منفی در روند کار خودروسازی گذاشت، گفت: کرونا نه تنها در صنعت خودروسازی بلکه در تمام صنایع تاثیرات منفی گذاشت.

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه خودروسازی سایپا را به‌عنوان نماینده خودروسازان کشور جهت سازماندهی و مدیریت یکپارچه واکسیناسیون کووید ۱۹ در این صنعت انتخاب کرد، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این ویروس منحوس از بین رود و به شرایط قبل برگردیم.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه همکاری‌هایی با وزارت بهداشت به عمل آمد تا کل صنعت خودرو واکسینه شوند، گفت: صنعت خودروسازی یکی از صنایعی است که حجم زیادی از افراد را به خود اختصاص داده است. اکنون پله به پله همکاری‌هایی انجام شده است و واکسن به تمام افراد تزریق خواهد شد.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که کرونا چه تاثیرات منفی در صنعت خودرو گذاشت، بیان کرد: در ابتدا به دلیل اینکه شناخت کافی از این بیماری نبود، مجبور شدیم در سال گذشته تولید را با فاصله زمانی شروع کنیم و فرآیند تولید عوض شد، چرا که در فرآیند‌های قبلی این محدودیت وجود نداشت و تاثیراتی در صنعت خودرو گذاشت، به طور مثال تامین و تهیه ماسک و الکل و ... نیاز به زمان داشت که تاخیری در صنعت گذاشت.

این مقام مسئول تشریح کرد: واکسیناسون باعث می‌شود دغدغه ذهنی و روانی که اخیرا نیز ویروس دلتا آمده است، فروکش کند و با خیال راحت ادامه تولید دهیم. از ابتدای شروع کرونا نزدیک هزار و ۴۰۰ نفر مبتلا شدند که برخی داخل سیستم و برخی خارج سیستم بودند و اکثرا بهبود یافتند و اکنون ۱۳۰ نفر مبتلا شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار